Producten en diensten

Hebben jullie een fysieke winkel?

Ja, fijn dat je nieuwsgierig bent. Al onze producten kan je ook vinden in onze fysieke winkel op het Overbekeplein 30/32, 8500 Kortrijk. Mogen we je binnenkort eens verwelkomen?

Wanneer is mijn product weer op voorraad?

Is het product dat je graag wou uitverkocht? Neem dan contact met ons op. Wij laten je graag weten wanneer het product terug beschikbaar is.

Kan ik online een cadeaubon kopen?

Ja hoor, dat kan zeker. Je kan bij ons zowel een digitale cadeaubon als een fysieke cadeaubon aankopen. Die zijn zowel geldig op onze webshop als in onze winkel.

Je kan de cadeaubon gewoon in je winkelkarretje laden en online afrekenen zoals onze andere producten.

LET OP: De digitale cadeaubon wordt via mail verstuurd en kan je meteen besteden. De fysieke cadeaubon gaat op de post en wordt gratis verzonden.

Kan mijn bestelling ook als cadeau worden ingepakt?

Dat kan! Als cadeauwinkel bieden we deze service helemaal gratis aan. Schrijf in het notitiebalkje bij de checkout welke producten je graag wil laten inpakken. Dan doen wij dat met veel liefde voor jou!

Ik wil graag meerdere stuks van een bepaald product kopen, maar in de webshop is er een beperkte voorraad. Wat kan ik doen?

De voorraad van onze webshop is beperkter dan in onze winkel. Wil je meer van een bepaald product? Stuur ons dan een berichtje. Wij helpen je graag verder.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Duurzaamheid is voor ons erg belangrijk. Daarom proberen we zoveel mogelijk ecologisch te verpakken en dozen te hergebruiken.

Betalingen

Hoe kan ik betalen?

1. Ga naar onze shop en zoek het product dat jij wil bestellen.
2. Geef aan hoeveel keer je het product wil bestellen en klik op de knop [toevoegen aan winkelmandje].
3. Ga naar je winkelmandje en klik op [uitchecken].
4. Kies je favoriete betaalmethode, volg de stappen en reken af.

Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Heb je een bevestigingsmail ontvangen? Dan is je betaling gelukt en hebben wij je bestelling ontvangen.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan eerst of de betaling wel is doorgegaan en probeer eventueel opnieuw.

Is de betaling wel doorgegaan maar heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kan bij ons betalen met bancontact, visa, maestro en mastercard.

Levering en retour

Is mijn levering gratis?

Ja, leveringen vanaf € 75 zijn gratis. De inKijk neemt dan de leveringskosten volledig voor zijn rekening. Onder de € 75 kunnen we
helaas geen gratis levering aanbieden en betaal je € 5,95 om je pakje te laten leveren.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ja, je kan je bestelling terugsturen, maar jammer genoeg kunnen wij de kosten voor de retour niet op ons nemen. Als je ons de producten – in goede staat – binnen de twee weken terugstuurt, zorgen wij binnen de 14 dagen na ontvangst voor een terugbetaling van de volledige som. Is er een probleem met je product of is je product beschadigd? Neem dan contact met ons op. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Moet ik betalen om mijn bestelling terug te sturen?

Ja, jammer genoeg kunnen wij de kosten voor de retour niet op ons nemen. Als je ons de producten – in goede staat – binnen de twee weken terugstuurt, zorgen wij binnen de 14 dagen na ontvangst voor een terugbetaling van de volledige som. Is er een probleem met je product of is je product beschadigd? Neem dan contact met ons op. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

We weten graag waarom je je bestelling wil terugsturen. Daarom vragen we je om eerst met ons contact op te nemen en ons de situatie uit te leggen. Zo kunnen we samen tot een oplossing komen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet verzonden is, kan je die nog annuleren. Neem daarvoor contact op met ons.

Als jouw bestelling al is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij die helaas niet meer annuleren.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Ja, zolang je bestelling nog niet verzonden is, kan je die nog wijzigen. Neem daarvoor contact op met ons.

Als jouw bestelling al is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij die helaas niet meer aanpassen.

Aan welke landen leveren jullie?

De inKijk levert zowel in België als in Nederland. Om je pakketje naar België te verzenden kost het je €5,95 bij een bestelling onder de €75,00. Een bestelling verzenden naar Nederland kost je €14,95 ongeacht de grootte van je bestelling.

Hoe bestel ik bij jullie?

Een bestelling doen is simpel en zo gebeurd.
1. Ga naar onze shop en zoek het product dat jij wil bestellen.
2. Geef aan hoeveel keer je het product wil bestellen en klik op de knop [toevoegen aan winkelmandje].
3. Ga naar je winkelmandje en klik op [uitchecken].
4. Kies je favoriete betaalmethode en reken af.
Je ontvangt een bevestigingsmail met je betalingsbewijs en een link om je bestelling te volgen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dit is zeker ook mogelijk. Selecteer tijdens het bestellen de optie [afhalen in de winkel] in plaats van “thuislevering”. Zo hoef je geen verzendingskosten te betalen. Je kan dan met je bevestigingsmail je bestelling ophalen in de winkel: Overbekeplein 30/32, 8500 Kortrijk.

Bestellingen

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je krijgt altijd een bevestigingsmail van je bestelling. Hierin vind je je ordernummer, de code waarmee je je bestelling kan volgen en het
overzicht van je betaling. Heb je een bestelling gedaan maar geen e-mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Help! Mijn product is stuk. Hoe kan ik dit oplossen?

Is je product beschadigd of kapot bij jou geleverd? Dat vinden we natuurlijk heel vervelend.
1. Neem foto’s van het beschadigde product en van de verpakking.
2. Stuur een mailtje met jouw ordernummer en beschrijving van de beschadigde artikelen naar deinkijk@gmail.com. Voeg ook de foto’s aan dit mailtje toe.
3. Wij nemen contact met je op om dit af te handelen.
4. Stuur je product niet gewoon retour indien het beschadigd is. We kunnen dan niet meer controleren waar het is misgelopen.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wij streven ernaar je bestelling steeds zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren. Via de track & tracecode die je ontvangt in je
bevestigingsmail kan je je bestelling nauwkeurig in de gaten houden.